Reklamacja w kilku prostych krokach

  1. Zgłoszenie reklamacji
    Reklamację możesz złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu produktu.
  2. Wypełnienie formularza reklamacyjnego
    Wypełnij formularz reklamacyjny poniżej aby rozpocząć proces.
  3. Wysłanie produktu
    Wyślij reklamowany produkt na wskazany w mailu adres. Koszty przesyłki pokrywasz we własnym zakresie.
  4. Weryfikacja zgłoszenia
    Nasz zespół sprawdzi Twoje zgłoszenie według wewnętrznej listy kontrolnej.
  5. Otrzymanie informacji zwrotnej
    Po przeprowadzonej kontroli produktu otrzymasz od nas drogą mailową potwierdzenie oraz dalsze instrukcje.
  6. Przekazanie produktu do serwisu
    Jeśli Twój produkt będzie tego wymagał, prześlemy go do naszego serwisu technicznego w celu naprawy lub wymienimy na nowy.
  7. Odesłanie produktu
    Po zakończeniu procedury reklamacyjnej odeślemy Ci produkt z powrotem.