Reklamacja w kilku prostych krokach
- Zgłoszenie reklamacji
Reklamację możesz złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu produktu. - Wypełnienie formularza reklamacyjnego
Wypełnij formularz reklamacyjny poniżej aby rozpocząć proces. - Wysłanie produktu
Wyślij reklamowany produkt na wskazany w mailu adres. Koszty przesyłki pokrywasz we własnym zakresie. - Weryfikacja zgłoszenia
Nasz zespół sprawdzi Twoje zgłoszenie według wewnętrznej listy kontrolnej. - Otrzymanie informacji zwrotnej
Po przeprowadzonej kontroli produktu otrzymasz od nas drogą mailową potwierdzenie oraz dalsze instrukcje. - Przekazanie produktu do serwisu
Jeśli Twój produkt będzie tego wymagał, prześlemy go do naszego serwisu technicznego w celu naprawy lub wymienimy na nowy. - Odesłanie produktu
Po zakończeniu procedury reklamacyjnej odeślemy Ci produkt z powrotem.